איך לבחור מעבדה לתיקון סלולרי?

המכשירים הסלולריים השתלטו על חיינו, ועם זה אף אחד כבר לא יכול להתווכח, אבל מי שעדיין מסרב להכיר בכך, יוכל לבחון את עצמו כאשר המכשיר שלו מתקלקל. או אז, מתחילה דאגה רבה מחוסר היכולת להתקשר ולקבל שיחות, ואליה מלווה גם הלחץ מחוסר היכולת לנהל את השגרה של גלישה באינטרנט, בדיקת דוא"ל ואולי אפילו משחקים בשעות הפנאי. אבל זה לא העניין. הנקודה החשובה שאליה אנו חותרים היא, שבמצב בו אנו נתונים כאשר הטלפון שלנו אינו עומד לרשותנו, אנחנו עלולים לקבל שורה של החלטות מוטעות, שיעלו לנו כסף רב, לעיתים לחינם.

מרבית המעבדות מספקות שירות סביר, אך לא כולן

בחיפוש אחרי מעבדה לתיקון סלולרי, חשוב מאוד לבחור את המעבדה המתאימה, ולא לתת ללחץ לנהל לנו את תהליך קבלת ההחלטות. ככלל, בחיפוש מעבדת סלולר תל אביב יכולה להציע מגוון רחב מאוד של אפשרויות, וככלל אפשר גם לומר שרובן המכריע הן מעבדות לגיטימיות לחלוטין, שיודעות לספק שירות ראוי. העניין הוא, שתיקונים סלולריים יכולים לעלות כסף רב, ולעיתים התיקון שנראה סך הכל טוב מאוד כשיוצאים מדלת המעבדה, יכול להיראות כמו קטסטרופה כעבור מספר שבועות או חודשים. מספיק שהמכשיר לא נאטם כראוי לאחר התיקון, כדי לגרום לחדירת לחות ואבק, וגרימת הרס גדול עוד יותר לפנים המכשיר.

אייפון 6 (1)

קבלו חוות דעת והמלצות על המעבדה הקרובה ביותר אליכם

בהתאם לכך, אם יש לכם את היכולת לקבל המלצות וחוות דעת, עדיף מקצועיות, אתם בהחלט רוצים לבחון אותן מראש. כדי שתוכלו לבצע את התיקון במעבדה הקרובה ביותר לביתכם, אשר מציעה תיקון מכשירים סלולריים, אתם רוצים לנסות ולקבל המלצות ספציפית עבור אותה מעבדה, ולא להתחיל לאסוף המלצות על מיני מעבדות שנמצאות בכל רחבי העיר. ואחרי שאמרנו את זה, הנה שני דברים שאתם רוצים להקפיד על כך שהם חלק מהשירות אותו תקבלו במעבדה שתבחרו:

  • שימוש בחלפים מקוריים ואפשרות לחלפים חלופיים
  • אחריות מלאה על התיקון למשך תקופה של לפחות 3 חודשים, רצוי 6 חודשים ואף שנה. בתיקונים מסויימים, האחריות יכולה להיות אף ארוכה יותר

שירות אדיב, עמידה בלוחות זמנים ורכיבי שירות נוספים שלבטח הייתם שמחים לדעת עליהם יותר מראש, הם אלמנטים שלא באמת תוכלו לבדוק לפני מסירת המכשיר לתיקון, ולכן אין טעם לנסות ולבחון אותם ללא תועלת. כמו כן, שימו לב למחיר המוצע לכם ובצעו השוואת מחירים טלפונית כדי לוודא שהמחיר הוא סביר.

לאתר הראשי ronphone.com

Leave a Reply