מדוע עדיף לי להיות הנדסאי חשמל ולא מהנדס חשמל

אין ספק שאם אתם רוצים להצליח בחיים אתם צריכים ללמוד. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא תמיד כדאי ללמוד את התואר הארוך ביותר בכדי להרוויח כמה שיותר. כך למשל דוקטור להיסטוריה אשר למד שבע שנים ירוויח פעמים רבות פחות מבחורה אשר למדה מדעי המחשב שלוש שנים.

אותו דבר אפשר לומר על מהנדס חשמל ועל הנדסאי חשמל. מהנדס לומד ארבע שנים ואף יותר מכך בגלל שהתואר כל כך קשה והנדסאי לומד הרבה פחות. לעומת זאת השוק משווע להנדסאים ולכן אם אתם שואלים אותנו בהחלט יתכן כי עדיף לכם ללמוד הנדסאות חשמל ולא ללמוד את התואר של מהנדס חשמל. כמובן שכדאי להתייעץ ולקרוא על הנושא אך אם אתם עושים זאת בררו כמה שיותר פרטים על הנדסאי חשמל מכיוון שזו אופציה מעולה.

מה הן אפשרויות התעסוקה של הנדסאי חשמל?

אז למה בעצם כל כך כדאי לנו ללכת אל לימוד הנדסאי חשמל ?
אם כן אתם צריכים לדעת כי להנדסאי חשמל יש ביקוש עצום בשוק.
כך למשל מחלקות QA משוועות להנדסאים וגם בחברות הגדולות ביותר יש ביקוש עצום להנדסאים.

לצד זאת נציין כי גם במחלקות פיתוח רבות יש ביקוש אדיר להנדסאים מכיוון שהעלות שלהם נמוכה משל מהנדסים ולא רק זאת אלא שהידע שלהם פעמים רבות לא נופל מזה של מהנדסים. לכן אם אתם לומדים הנדסאות חשמל אתם צריכים לדעת כי יהיה לכם ביקוש אדיר וזו עובדה שאין עליה מחלוקת או עוררין

האם כדאי לי ללמוד הנדסאי חשמל במכללה או באוניברסיטה?

אחת השאלות החשובות ביותר שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת היא היכן כדאי לנו ללמוד לימוד הנדסאי חשמל? האם כדאי לנו ללמוד באוניברסיטה או מכללה? והאם כדאי במכללה פרטית או במכללה ציבורית?

קרדיט: UNSPLASH

קרדיט: UNSPLASH

אם כן עלות השכר באוניברסיטה ובמכללה ציבורית היא הרבה יותר נמוכה מאשר במכללה פרטית וזה משהו שאנו צריכים לקחת בחשבון. לצד זאת נציין כי יש מכללות מעולות ללימודי הנדסאות ויש אוניברסיטאות טובות מאוד ולכן אתם צריכים לבחון את שתי האופציות ולא לבטלן. כדאי לכם לברר פרטים על המכללות השונות ועל האוניברסיטאות השונות וכך תוכלו ללמוד את המקצוע במקום הטוב ביותר שיש וזה יאפשר לכם למצוא עבודה בקלות וללא בעיות. 

שימו לב לתנאים של מוסד הלימודים שבו אתם רוצים ללמוד הנדסאות חשמל

אם אתם רוצים ללמוד לימוד הנדסאי חשמל כדאי לכם לברר פרטים על המוסד כמו למשל כמה תלמידים יש בקורסים, מה התנאים בכיתות הלימוד, איפה הקמפוס ממוקם, האם יש בו חניה בחינם, האם יש תחבורה ציבורית טובה לקמפוס, כמה זמן הלימודים נמשכים ועוד פרטים רבים שכדאי לבחון לעומק לפני שאנו נרשמים לתואר של הנדסאות חשמל.

Leave a Reply