אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא לכאורה סוגיה טכנית משמימה משהו, אבל בפועל מדובר בבחירה בעלת משמעות רבה – הן מבחינת חוויית המשתמש של כל גולש והן עבור הקידום הגוגל.

הסיבה לכך פשוטה: אמנם המפתח לחוויה חיובית מבחינת הגולשים שמגיעים לאתר הוא תכנים בעלי ערך אמיתי וניווט אינטואיטיבי, אבל אם האתר עולה לאט או שישנם מקרים שבהם אי אפשר בכלל להיכנס אליו בגלל שהוא מאוחסן בשרת נחות, הגולשים עלולים לפספס את התכנים שהכנתם עבורם.

באופן דומה גם גוגל אמנם בוחנת את איכות התוכן, וגם קישורים מאתרים איכותיים אחרים תורמים לדירוג של האתר שלכם, אבל זמן טעינה ממושך יתר על המידה ושיעור נטישה גבוה של גולשים עלול לפגום בציון של אתר שמאוחסן בשירות אחסון לא מקצועי.

למה אסור להתפשר על האמינות של שירות אחסון אתרים?

כשגולש רוצה להיכנס לאתר שלכם ונתקל בהודעת שגיאה, מבחינתו לא סיפקתם את הסחורה. יכול להיות שהאחריות היא על שירות אחסון האתרים שבו מאוחסן האתר, אולם רוב הגולשים מייחסים את האחריות לכם ולא לאף גורם אחר.

גם אם כעבור זמן מה האתר שלכם יעלה, כלל לא בטוח שאותו גולש ינסה שוב להיכנס לאתר, וגם אם כן, הרושם הראשוני שנוצר אצלו שלילי כך שיהיה לכם קשה יותר לשכנע אותו לבצע את הפעולות הרצויות מבחינתכם – כך שממש לא כדאי להתפשר על האמינות של שירות אחסון אתרים.

תגובה מהירה

אנחנו חיים בעידן שבו הפתיל של כולנו קצר ובפרט כשאנחנו גולשים באינטרנט אנחנו מצפים שנקבל את מבוקשנו כהרף עין.

בהתאם, אתר שנטען לאיטו עלול להרתיע את הגולשים ואפילו לגרום להם לנטוש אותו עוד בטרם נכנסו. בדרך כלל אנחנו משקיעים מאמצים רבים במשיכת לקוחות פוטנציאליים אל האתר, וגם לא מעט כסף, וכל אלה עלולים לרדת לטמיון רק בגלל שהאתר איטי בגלל בחירה לא נכונה בשירות אחסון אתרים שאינו משתמש בטכנולוגיות החדשניות ביותר או שבאופן כללי אינו מתאפיין ברמה גבוהה.

על-מנת לא לפספס גולשים, שכאמור עשויים להפוך ללקוחות קבועים, כדאי לבחור באופן מושכל את שירות אחסון האתרים, ולהבין שמדובר בהשקעה לא גבוהה אבל חשובה מאוד.