הכול על שחזור דיסק קשיח

שחזור דיסק קשיח זה משהו יומיומי במעבדות שמתמחות בכך, ובכל יום מגיעים אנשים עם סיפור אחר, בעיה אחרת, תקלה אחרת, וצורך זהה לגמרי – להציל את המידע האבוד שלהם. לעיתים מדובר במאגר מידע חיוני שעסק שלם נשען עליו. במקרים אחרים מדובר בכל אלבום החתונה שנמחק, ואין לו גיבוי. לעיתים זה מידע מקצועי, מאמרים, ספרים, ושאר מידע, שפשוט אין לו עותקים.

לא משנה מה המקרה מאחורי הצורך שלכם, הטכנולוגיה של ימינו, כשהיא מונחת בידיים הנכונות כמובן, מאפשרת שחזורים שיכולים להגיע במרבית המקרים ללא פחות מ-100% מהמידע שאיבדתם. לא מאמינים? ובכן, אנחנו מאחלים לכם שלא תצטרכו לבדוק אותנו!

מתי צריכים שחזור דיסק קשיח?

שחזור דיסק קשיח צריך כשהמידע על הדיסק הקשיח שלכם לא זמין לכם, ואתם צריכים אותו. זה קורה במגוון מקרים, כולל, אך לא מוגבל, למקרים בהם:

  • המחשב שלכם לא מצליח לקרוא את הכונן הקשיח שלכם
  • המחשב מצליח לזהות את הכונן, אבל לא מזהה את הקבצים שעליו
  • המחשב מצליח לזהות את הכונן ואת הקבצים, אבל לא מאפשר לפתוח אותם
  • נשפכו לכם מים או קפה או כל נוזל אחר על הדיסק הקשיח והיה קצר או שמתחילה קורוזיה
  • הדיסק הקשיח שלכם נפל וקיבל מכה רצינית, ואתם לא רוצים לחברו בלי לבדוק קודם עם איש מקצוע – ובצדק

עד כמה אפשר לשחזר?

זוכרים שבפסקה השנייה כתבנו שאפשר לבצע שחזור דיסק קשיח של 100%? ובכן, לא התלוצצנו, ויש כיום מעבדות ברמה מאוד גבוהה, שמחזיקות צוות מקצועי של מומחים ברמה שקשה לכם לתאר, אנשים שייקחו את הדיסק הפגום, הישן, השבור והחשוב שלכם, ויצילו בין 97%-100% מהמידע שעליו.

יותר מזה, מכיוון שהניסיון, הידע והיכולות של המומחים הללו כה יציב, הם יציעו לכם בדיקת היתכנות בחינם, וללא התחייבות, ולא רק לכונן הקשיח. תוכלו לבדוק ולגלות האם אפשר לשחזר את המידע האבוד שלכם גם ממכשירי אחסון מידע נוספים, מכל סוג, ובכל טכנולוגיה, כך שגם אותו תקליטור עתיק ששמרתם בארון, עם תמונות שחשבתם שכבר לא תראו לעולם, סביר להניח כי עדיין אפשר להציל.