שדרוג מהירות הרשת באמצעות כבלים אופטיים

נושא השימוש בסיבים אופטיים עלה לכותרות, כאשר נעשה ניסיון ראשוני בפריסה של טכנולוגיה זו על מנת לשדרג את מהירות האינטרנט. באמצעות סיבים אופטיים ניתן להגיע היום למהירות גלישה של 1000 מגה, בעוד באמצעים האחרים מהירות הגלישה איטית בהרבה ועומדת על 50 מגה בלבד, עליה של פי 20 במהירות הגלישה!

איך התשתית מתפרסת

לפני שנה התפרסמה הבשורה. תשתית מיוחדת של אינטרנט מהיר לצרכי ביטחון והמשטרה הונחה באמצעות רחפנים! כיום, שנה אחרי, תשתיות אינטרנט המבוססות על סיבים אופטיים נפוצות ברחבי הארץ, ושכונות חדשות נבנות כאשר הן כוללות בתוכן את האפשרות לגלוש במהירות שיא. המגמה שנמשכת כיום היא הרחבה של התשתיות הללו מהמרכז, לכל רחבי הארץ, כאשר בכל הרחבה אלפי תושבים נוספים יכולים לבחור להתחבר במהירות עצומה לאינטרנט.

מה אפשר לעשות עם מהירות אינטרנט גבוהה יותר?

אחד השימושים של הרשת כיום היא בהעברה של תכני וידיאו איכותיים. חלק גדול מהסדרות בהן אנו צופים שלא באמצעות הכבלים או הלוויין הן ברשת, החל מהחתולים האהובים ביו טיוב ועד לסרטים באורך מלא. כאשר אנו משפרים את מהירות הרשת חוויית הצפייה איכותית ומהירה יותר, ומאפשרת לראות או להוריד תכני וידיאו במהירות הבזק. גם תכנים מוזיקליים משודרים ברשת, וקיימות אינספור תחנות רדיו המבוססות על חיבור און ליין. אך זה לא השימוש היחיד ברשת.

רשת מהירה ללקוחות עסקיים

עסקים עושים שימוש לאורך היום ברשת, במיוחד כאשר יש כמות גדולה של עובדים הגולשת במקביל. הורדה של תכנים כבדים הכוללים מצגות ותמונות באיכות גבוהה, תמונות לתעשיית הדפוס והפרסום, ותכני מולטימדיה איכותיים העולים לרשת יעלו במהירות גבוהה יותר. למעשה, במידה רבה, עבודה על תוכנות המותקנות ברשת או על המחשב עצמו תהיה זהה. מבלי להעמיס על הזיכרון המוגבל של המחשבים היום ניתן יהיה לעבוד בצורה שיתופית ברשת, ולסיים כמות גדולה יותר של משימות.

שיחות וידיאו קונפרנס ומערכות אבטחה

יתרון נוסף שיש לאינטרנט במהירות של 1000 מגה הוא היכולת לנהל שיחות וידיאו קונפרנס מרובות משתתפים עם קולגות או לקוחות ברחבי העולם. חוויית הגלישה במהירות שיא תאפשר שידור מהיר של הווידיאו, ללא "לאג" או עיכוב במהלך השידור ובאיכות מקסימלית. כזו שתאפשר גם שידור של קונצרט קלאסי באיכות גבוהה של סאונד ותמונה.

מעבר לכך, שידורי ווידיאו משמשים גם לצרכי אבטחה. מערכות רבות מבוססות על ניתור סיכונים בזמן אמת, באמצעות מצלמות הפרושות בשטח ומשדרות נתונים בזמן אמת. כאשר מהירות הרשת גבוהה ניתן לקבל את התיעוד באופן מיידי, ובאיכות מקסימלית. אדם חשוד נכנס למבנה וגנב? תוכלו לדעת על כך באופן מיידי.

לסיכום, אם אתם נמצאים באזורי הארץ בהן התבצע שדרוג לסיבים אופטיים, זה הזמן לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לחיבור הרשת של הדור הבא. רוצים לדעת עוד על כבלים אופטיים ושדרוג מהירות הרשת באמצעותם? פנו אלינו עוד היום אלסק מערכות אבטחה.