קידום אתרים בגוגל – אורגני וממומן

כל בעל אתר יודע כי לא מספיק להקים אתר יפה, כדי שיגיעו ממנו לקוחות יש לדאוג גם לקידום שלו. קידום אתרים בגוגל הוא אינו דבר של מה בכך ולרוב אינו קורה מעצמו (אלא בתחומים ייחודיים מאד בהם אין בכלל תחרות). את הקידום מומלץ לבצע עם חברה המתמחה בתחום וזו תוכל לנצל בצורה מקסימלית את התקציב ולהוביל לתוצאות הטובות ביותר בזמן הנכון לחברה.

מהו קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הוא כל פעולה שמובילה את האתר מעלה בתוצאות החיפוש ובסופו של דבר מביאה לבעל האתר כניסות ומכאן גם לקוחות. אפשר לחלק את פעולת הקידום לממומן ולאורגני.

קידום ממומן – את הקידום הממומן מבצעים על פי שמו, דרך מימון של מודעות. כל עוד ישנו תקציב למימון המודעות, הקידום מתמשך והאתר מגיע למקומות המיועדים למודעות בגוגל. גם כאן מומלץ לקחת מקדם אתרים בגוגל המומחה בתחום, שיודע לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר ולהביא לבעל האתר את הלקוחות הרלוונטיים ביותר עבורו.

קידום אורגני – קידום אורגני בגוגל הוא הבאת האתר למקומות טובים בגוגל (בשאיפה לראשון) בשימוש בתוכן ולא דרך מודעות ממומנות. המקדם עצמו יבחן את האתר, יבצע פעולות אופטימיזציה כך שהוא יתאים לגולשים מבחינת נוחות הגלישה, ישאיר אותם יותר זמן באתר, ייצור קישורים נדרשים בתוכו (בהתאם למה שמתאפשר) ויוסיף תכנים וקישורים חיצוניים אשר מנוע החיפוש יתפוס כטבעיים.

בחרו את החברה המתאימה לכם ביותר

החברה המתאימה לכם לצורך קידום האתר שלכם בגוגל תתבצע על ידי בחינת ההצלחות של החברה וההתמחות שלה בסוג הקידום שאתם רוצים להשיג. השיחה הראשונית עם החברה תאפשר לכם לדעת מהו הניסיון שלה, כיצד היא רואה את הקידום שלכם וכן מהו התקציב הנדרש כדי לבצע את הקידום.

הקשר מול החברה חשוב גם הוא כמו גם תיאום הציפיות הראשוני. למשל, קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית ייקח יותר זמן ויתאים לחברות ובעלי אתרים שיש להם את הזמן הזה. כמובן, במקביל אפשר לבצע קידום ממומן וכך ליהנות מתוצאות מידיות לצד פעולות ארוכות טווח.