עיצוב ובניית אתרים – האם העסק שלכם מיוצג היטב ברשת?

אתר אינטרנט הוא לא משהו ברשימה שיש לסמן עליו "וי", וכל בעל עסק היום צריך לפחות אתר תדמיתי אם לא אתר אינפורמטיבי עמוק וייצוגי אשר מאפשר ללקוחותיו ולקוחותיו הפוטנציאלים ליהנות מגישה נוחה, מידע חיוני וחווית משתמש נעימה שעונה לא רק על הצרכים שלהם, אלא גם בונה שם טוב לעסק.

אם האתר שלך הוא לא הטוב ביותר בתחום, והמתחרים שלך מציגים אתר טוב משלך, אין מה לעשות אלא להכיר בעובדה שהם מקבלים יותר הפניות, עושים יותר עבודה, ומייצרים יותר כסף.

בשורה התחתונה, עיצוב ובניית אתרים מקצועיים היא דבר של חובה בימינו, ממש כמו פתיחת תיק העוסק במשרדי הרשויות, והדפסת כרטיסי ביקור.

כיצד ניגשים לעולם העיצוב ובניית האתרים

כמו בכל תחום אחר, גם בעיצוב ובניית אתרים ישנם מומחים ברמה גבוהה, ואחרים אשר מתווים את הדרך ומייצרים את האתרים הטובים והאטרקטיביים בשוק. הבחירה בידכם, אך יש לזכור כי פשרות מוטב לעשות במקומות הנכונים, ולא באתר האינטרנט שלכם.

אתר משגשג הוא אתר שעוצב לפי הצרכים של הלקוחות ולא לפי צרכי בעל העסק. אין בכך לומר כי הצורך של בעל העסק אינו בעל חשיבות, אך יש להבין כי הצורך העיקרי של כל בעל עסק הוא כי העסק ישגשג, ובכדי שהעסק ישגשג, מוטב כי האתר ישגשג, ושני אלו קורים כאשר הלקוח מרוצה – ולכן, הצעד הראשון בגישה לעיצוב ובנייה של אתר אינטרנט איכותי לעסק שלכם הוא ההכרה בעובדה כי אנו חייבים לספק את הצרכים של הלקוח.

כיצד עובד התהליך?

מילת המפתח היא אפיון, המילה החשובה ביותר בעסק, והבסיס עליו מתבצעת כל העבודה. כמו תוכנית עסקית, האפיון נבנה מסיעור מוחין בין בעל העסק לבין המומחים לעיצוב ובניית אתרים, ובכוחות משותפים נבנית מפה מסועפת ומפורטת של המטרות העסקיות, הצרכים מהאתר, והדרכים הנבונות ביותר להשיג את המטרות של בעל העסק.

מתוך מתווה דרכים חיוני זה נבנית תוכנית עבודה הכוללת מערכת ניהול תוכן, בחירת הטכנולוגיה והעמודים, בחירה בקווי האפיון הגראפיים לצורך מיתוג העסק ברשת, ומשם הדרך להצלחה מתחילה בצעדים מרגשים עד לאתר המוצלח.