נרשמים עכשיו לקורס טכנאי סלולר וטבלטים

מחכים בכיליון עיניים לאייפונים החדשים? מכירים את האפליקציות הכי שימושיות במכשירי האנדרואיד? יודעים לפתור תקלות בסמארטפונים של החברים? אם כך, בואו להפוך את האהבה והכישורים שלכם למקצוע מכניס שזוכה להרבה ביקוש בשנים האחרונות. הדרך מתחילה בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון שנערך בפיקוח משרד הכלכלה.

 

הזמן נכון לטכנאות סלולר

 

לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שמכשירי הסמארטפון שינו את חיינו מהקצה אל הקצה. כולנו מסתובבים עם המכשיר בכיס ומוציאים אותו בכל עת בשביל להתקשר ולקשקש עם חברים, לשלוח מסרים הקשורים לעבודה, לגלוש באינטרנט, לצפות בסרטונים ביוטיוב, לנווט בדרכים ועוד הרשימה ארוכה. לכן, כאשר הסלולרי שלנו מתקלקל אנחנו מוצאים את עצמנו בבעיה קשה, ובמידה רבה החיים נעצרים. לכן אנו חייבים לרוץ ולקבל את התמיכה מטכנאי שיודע מה הוא עושה, החל מהחלפת שקע טעינה ועד לאיפוס המכשיר או החלפת מסך.

 

אז נכון שהמכשירים החדישים נחשבים לטובים ואמינים יחסית, אבל הם גם עדינים, רגישים ומורכבים, עלולים לסבול מתקלות חומרה ותוכנה שונות, ובוודאי גם מתקלות הקשורות למרכיבים עקב נפילות, מכות ובלאי. עד לפני מספר שנים, כאשר המכשיר התקלקל היה צורך לגשת לאחת מחברות הסלולר ולחכות ימים ארוכים עד לקבלת המכשיר בחזרה, בדרך כלל בסכומים גבוהים מאוד. ואולם, בימינו המצב שונה לחלוטין עם מעבדות סלולר פרטיות שמתקנות ומוכרות מכשירי סלולר ואביזרים נלווים. במעבדות האלו שצצות בכל עת ברחובות הערים, ניתן לקבל מענה מקצועי ומהיר על ידי טכנאים מיומנים שסיימו קורסים רלוונטיים.

 

אם תעשו אחד ועוד אחד תבינו מדוע יש ביקוש כה גבה לטכנאי סלולר בכל רחבי ישראל, לרבות באזור הצפון. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה מסיימי קורס טכנאי סלולר וטאבלט שלנו נהנים מסיכוי גבוה למצוא תעסוקה בפרק זמן קצר ובתנאים טובים, ויש גם הנעזרים בתכני הקורס על מנת לפתוח מעבדה עצמאית משלהם. סיבה נוספת היא תעודת ההסמכה מטעם משרד הכלכלה שעימה אפשר להשתלב בקלות במעבדות קיימות. וסיבה לא פחות חשובה: בקורס שלנו מלמדים המרצים המובילים בתחומם בישראל בכלל ובצפון בפרט, והתלמידים נהנים מציוד טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. מדובר בלימודים בקבוצה קטנה ואינטימית שבה המרצה מכיר היטב כל תלמיד, ויודע לעזור לו בדיוק בנקודות שבהן הוא מתקשה. על כן, גם אתם תצאו מהקורס עם כל הכלים החיוניים לתחילת עבודה כטכנאי סלולר, כולל טיפים מעשיים חשובים מאוד ממרצה בעל ניסיון רב בעבודה בשטח.

 

את התוכנית עצמה שמתפרשת על פני 244 שעות אקדמיות, בנינו במיוחד כדי שתוכלו לקבל בזמן יחסית קצר את כל הידע המעשי הדרוש להשתלבות מוצלחת בעבודה. באמצעותה תוכלו להשתלב כאנשי מקצוע מיומנים במעבדות במשק. כאמור, תקבלו בה גם את הכלים לפתיחה, ניהול ותפעול של מעבדה עצמאית משלכם, כולל היבטים של בחירת מכשור מקצועי למעבדה, שירות הלקוחות, מילוי טפסים וכיוצא בזאת.

 

יש עוד המון יתרונות נוספים בהצטרפות אל הקורס. רוצים לשמוע עליו עוד? התקשרו אל נציגינו ובדקו את התאמתכם בטלפון *9233.