טיפים לניהול עמודי פייסבוק משגשגים

בסקירה מהירה נוכל לומר שלאחוז גדול מאוד מן המשתמשים בפייסבוק יש עמוד, לצרכים עסקיים או חברתיים שונים. אז למה צריך ללמוד לנהל את עמוד הפייסבוק שלך, אם נראה כי כל אחד יכול לעשות זאת בקלות? עקב העובדה שדפי פייסבוק כל כך נפוצים וקלים לפתיחה – רובם לא זוכים לחשיפה רבה. כן, כל אחד יכול לפתוח אותם, אך זה לא מעיד על כך שהם מנוהלים כראוי ומשיגים את מטרתם. אם ברצונינו לקדם מוצר מסויים, חברה ואפילו דעה כלשהי, עלינו לשים לב לדרך בה ננהל את עמוד הפייסבוק שלנו. העמוד צריך למשוך את תשומת הלב של אוכלוסיית קהל היעד שלנו ואת האוכלוסייה הכללית, ולהצליח לא לטבוע בין כל העמודים השונים, הפרסומות והסטטוסים שמפורסמים בכל רגע נתון.

אז ללא הקדמות נוספות, אציג בפניכם:

מספר טיפים היכולים לעזור למי שרוצה לצלוח את ניהול עמוד הפייסבוק שלו

  • התייחסות לקהל היעד. אם ברצונכם לקדם תוכן מסויים או מוצר, עליכם להבין מיהו קהל היעד ולפנות אליו. לקחת בחשבון את הגיל, המגדר ואת תחומי העניין של הקהל אותו מעוניינים למשוך.
  • תוכן קצר וקולע. פרסום פוסטים ארוכים ומייגעים יגרמו לחלק גדול מן הגולשים להפסיק לקרוא לאחר כמה שורות בודדות. השאירו את המסרים שלכם קצרים ולעניין, כדי למקסם את התעניינות הגולש.
  • עיצוב עמוד הפייסבוק. ניהול עמודי פייסבוק כולל בתוכות כמובן גם את העיצוב של העמוד. הקפידו על עיצוב מושך ומזמין כדי להשאיר את הגושים בעמוד.
  • תכנים הכוללים תמונות או סרטונים. פייסבוק הפך העלאת תמונות וסרטונים לחוויה ידידותית למשתמש. לעיתים, גולשים הנתקלים ב'קירות' של טקסט פשוט גוללים את העמוד מטה וממשיכים הלאה. אך אם הם ייתקלו בתמונה מעניינת או סרטון, יישארו לצפות בו.
  • מתן קשב לרצון הלקוחות. הקפידו לענות על שאלות, דאגות ומחשבות של קהל היעד שלכם, ואף להקשיב להצעותיהם בנוגע לתכנים המפורסמים בעמוד. הגולשים רוצים יחס אישי, ואכן פייסבוק הוקם כרשת חברתית. אפשר בקלות להבין מהיכן זה נובע.
  • פרסום קבוע של תוכן. כדי שיחשבו את עמוד הפייסבוק למנוהל היטב, עליכם לפרסם תוכן יום יומי בקביעות. האינטרנט משתנה בכל רגע, אל תתנו לעמוד שלכם להישכח.