מעבדה לתיקון אייפון – איך תדעו שמצאתם מעבדה טובה

כיום ישנם מעבדות רבות לתיקון אייפון. אבל כיצד תוכלו לדעת שמצאתם מעבדה טובה לתיקון אייפון? ישנם כמה פרמטרים שעל פיהם תוכלו לדעת שמצאתם מעבדה טובה. אז מהם אותם פרמטרים? הכנו עבורכם רשימה בהמשך.

מעבדה שמאפשרת  אחריות של ארבעה חודשים  – אחד האלמנטים שאיתם תוכלו לזהות מעבדה טובה היא אחריות. כיום מעבדה שמכבדת את לקוחותיה נותנת אחריות של 4 חודשים לפחות. האחריות ניתנת על חלקים מקוריים. על חלקים שאינן מקוריים ניתנת אחריות לחודש אחד ועל מסכי אייפד ניתנת אחריות של שנה.

מעבדה שנותנת מענה של מענה של 24 שעות – מענה של 24 שעות ביממה הוא שירות חשוב בתיקון אייפון. כאשר האייפון שלכם מתקלקל, חשוב שיהיה מישהו שיענה לכם בכל זמן ויהיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה.

מעבדה עם שירות שליחים – גם כאשר האייפון מתקלקל לא תמיד יש לנו זמן להתחיל ולנסוע למעבדה לצורך תיקונו, ולכן מעבדה עם שירות שליחים שיכולה לשלוח שליח שיגיע לקחת את הנייד וגם להחזיר לנו אותו בסיום התיקון  – היא דבר נפלא.

מעבדה שמאפשרת חלפים מקוריים וחלפים לא מקוריים – חשוב שבבחירת מעבדה תהיה לנו האופציה לבחור בין חלפים מקוריים לחלפים לא מקוריים. חלפים מקוריים מבטיחים תיקון מושלם בעוד חלפים שאינם מקורים מוזילים את התיקון למי שידו לא משגת לתיקון עם חלפים מקוריים.

מעבדה שיכולה לבצע תיקון במקום – אם התיקון אינו תיקון מסובך, ישנן מעבודות טובות שיכולות לבצע תיקון אייפון במקום. תיקון זה חוסך זמן רב ובמקרים רבים גם כסף ומשאבים. בחרו במעבדה מסוג זה: הדבר יכול להקל עליכם במידה רבה.

מעבדה שיש בה אביזרים משלימים – כאשר אתם בוחרים מעבדה לתיקון אייפון, בחרו מעבדה שיש בה אביזרים משלימים. אביזרים אלה הם אוזניות, מגני מסך ומגני מכשיר, ועוד. עם זאת חשוב לדעת שכיום ניתן להשיג אביזרים משלימים ביוטיוב או באלי אקספרס במחירים זולים הרבה יותר. ולכן יש לבצע השוואת מחירים קפדנית לפני הרכישה.

שירותים נוספים שמעבדה מוצלחת מאפשרת – בדקו כי המעבדה שבחרתם יכולה להציע עוד שירותים הקשורים לתיקון אייפון. בין השירותים חשוב שתוכלו לקבל שירותים שונים כגון: שירות החלפת מסכים, שירות שחרור מסכך אייפון נעול, שירות תיקון חומרה, פתרון בעיות תוכנה שפוקדות רבים מאתנו, תיקוני לוח והלחמת רכיבים, גיבוי מידע ותוכן.

חשוב לבחור מעבדה לתיקון אייפון שיכולה לספק לכם את כלל השירותים. עוד יש לבחור מעבדה אמינה שקיבלתם עליה המלצות מחברים או באתר האינטרנט של המעבדה לתיקון האייפון.