מדריך קידום אתרים

בעלי עסקים תלויים במספר הלקוחות שלהם ובטיב הלקוחות, לשם כך נוצר הפרסום. לפני האינטרנט הכלים היחידים היו הרדיו, הטלוויזיה והקולנוע, אולם מאז האינטרנט השתנה עולם הפרסום והיום הלקוח אינו צופה פסיבי בפרסומות אלא מחפש בעצמו את המוצר שהוא מבקש. לכן בעלי העסקים רוצים להיות הראשונים אותם הוא יראה בתוצאות החיפוש. בעל העסק צריך שיהיה לו אתר והוא צריך לקדם את האתר, לדאוג שהוא ייראה במקום טוב בתוצאות החיפוש.  לכן התפרסם מדריך קידום אתרים, הבא להדריך כיצד לקדם אתרים. יחד עם המדריך כדאי לשכור את שירותיו של מקדם אתרים, שיידע ללוות את בעל האתר.

למי מיועד מדריך קידום אתרים?

מלכתחילה מיועד המדריך לבעלי עסקים המבקשים להעלות את העסק שלהם למקום טוב בתוצאות החיפוש אבל בדיעבד, מדריך קידום אתרים יכול לשמש גם רשות מקומית או רשות ממשלתית, באם היא רוצה שהמאמר שלה יופיע ראשון. למשל, ייתכן מקרה שבו בתקופה מסויימת עוברות במדינה שמועות ביחס לטיב של מי השתייה. רשות המים והמשרד להגנת הסביבה יבקשו להזים את השמועות ויפרסמו נתונים באמצעי התקשורת. אבל, אנשים רבים אינם מקשיבים לאמצעי התקשורת אלא ניזונים מן המחשב ובבואם לבדוק את השמועות הם יפנו אל גוגל ויחפשו מידע על טיב המים. במקרה כזה, הרשות תבצע קידום של האתר שלה, כדי לעלות למקום טוב בתוצאות החיפוש כי יהיה לה חשוב להופיע ראשונה.

קידום של אתרים הוא חיוני כדי להגיע אל לקוחות. מסתבר שאנשים נוטים להסתכל רק בעמוד הראשון של התוצאות ולפעמים גם בעמוד השני, כך שמי שנמצא בעמודים הבאים אינו מגיע אל לקוחות פוטנציאליים, למרות שבמקרים רבים האתר שלו היה מוצא חן בעיניהם מאד, אם רק היו רואים אותו. לכן כדאי לבעלי עסקים לקדם את האתר שלהם. מדריך לקידום אתרים הוא כלי נהדר עבור בעל העסק, לא פחות מאשר מנהל מכירות או מקדם שיווק. המדריך ברור, ההוראות קלות וכל שנשאר הוא לקבל את ההדרכה לקידום האתר ואחר כך לספור את מספר הכניסות ואת מצב המכירות לפני ואחרי הקידום.