כרטיס ביקור דיגיטלי – שאלות ותשובות

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדרך הטכנולוגית הנוחה ביותר לשתף עם כל אחד את כל המידע לגבי העסק שלכם. אספנו בשבילכם שאלות נפוצות לגביהם והנה הן לפניכם.

שאלה: איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי?

תשובה: תהליך יצירת הכרטיס הדיגיטלי הוא פשוט ומהיר בדרך ובהתאם לאתר, דרכו תרצו ליצור אותו. באפשרותכם להיכנס לאתר המציע שירות זה ולבדוק בו את הוראות יצירת הכרטיס ותפעולו באופן שוטף. כך תוכלו ליצור אותו באופן עצמאי ובהתאם לצרכים ולרצונות שלכם ושל העסק שלכם.

שאלה: האם כרטיס הביקור הדיגיטלי מחליף בהכרח את הכרטיס המודפס?

תשובה: הכרטיס הדיגיטלי מהווה תחליף נהדר לכרטיס הביקור המודפס ויש לו יתרונות רבים על פני הכרטיס המודפס ולכן לאחר יצירת כרטיס דיגיטלי, אין יותר צורך בכרטיס הרגיל, אך במידה ותרצו להמשיך להשתמש בו בכל זאת, אין סיבה שלא תוכלו לשלב ביניהם.

שאלה: איזה מידע ניתן לשים על הכרטיס הדיגיטלי?

תשובה: אחד היתרונות העיקריים של כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת כרטיס ביקור מודפס הוא האפשרות לשים עליו את כל המידע שתרצו לשים עליו. בניגוד לכרטיס המודפס, שעליו להיות תמציתי ביותר, את הכרטיס הדיגיטלי תוכלו לחלק לקטגוריות וכך לשים עליו את כל המידע הרצוי לכם בלי לסנן ובלי לתמצת.

שאלה: איך זה עובד?

תשובה: בניגוד לכרטיס המודפס, אותו יש למסור ישירות אל האדם המקבל, הכרטיס הדיגיטלי נשלח מהטלפון של שולח הכרטיס אל הטלפון של המקבל כמו בהודעה. כך תוכלו למעשה, לשלוח את כל המידע לגבי העסק שלכם בלי להכיר אותו ובלי לפגוש אותו כלל!

שאלה: מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לבין אתר או דף נחיתה?

תשובה: כרטיס הביקור הדיגיטלי איננו מהווה תחליף לאתר! מדובר על דרך לשתף מידע בלי שמקבל כרטיס הביקור יידרש לחפש את האתר שלכם במנועי החיפוש וכך גם תוכלו להימנע מטביעה בתוך ים האתרים של המתחרים שלכם. יחד עם זאת, זהו לא תחליף לאתר, מפני שגם הנוכחות שלכם באינטרנט, לטובת המתעניינים בתחום העסקי שלכם חשובה מאוד ואין להמעיט מערכה.