כרטיס ביקור דיגיטאלי

כרטיס הביקור הרגיל כבר איבד מטעמו ובמקומו נכנס לחיינו כרטיס ביקור דיגיטאלי. מהו אותו כרטיס ביקור חדשני? מהם היתרונות שלו? על זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

עידן חדש

האם אתם זוכרים את האסימונים? את טלפון החוגה? סביר להניח שלא. הסיבה לכך היא, שלחיינו נכנסו מכשירי טלפון נוחים הרבה יותר לשימוש וגם זמינים הרבה יותר. כך גם לגבי כרטיסי ביקור. כרטיסי הביקור המוכרים לנו, אלו שנמצאים אצלנו בארנק או בכיס ומועברים באופן ידני מאדם לאדם, התחילו בשנים האחרונות לאבד מקסמם ואט אט הם מפנים את מקומם לכרטיסי הביקור הדיגיטאליים.

מהו כרטיס ביקור דיגיטאלי?

ובכן, מדובר בכרטיס ביקור לכל דבר ועניין, כאשר מה שמבדיל בינו לבין הכרטיס הישן הוא המוחשיות שלו. כלומר, עד עכשיו, כאשר אנו פוגשים אדם ואנו מעוניינים לתת לו את המידע הרלוונטי עלינו, כדוגמת דרכים ליצירת קשר, תחומי עיסוק וכדומה, היינו צריכים לתת לו פיסת נייר עם המידע הרלוונטי רשום עליו.

כיום ניתן לעשות פעולה זו מבלי לשאת את כרטיסי הביקור עלינו ומבלי שהמקבל אותם יצטרך לשאת אותם עליו למקרה שיזדקק להם. כיום ניתן לעשות זאת באמצעות הטכנולוגיה ולהעביר כרטיס ביקור דיגיטאלי דרך הדואר האלקטרוני או ממסרים.

היתרונות הבולטים

היתרונות הבולטים של כרטיס הביקור הדיגיטאלי לעומת הכרטיס המוכר קשורים בעיקר בזמינות שלו. כלומר, כל עוד הטלפון החכם שלכם נמצא אתכם, ועם רובנו הוא נמצא כל שעות היממה, כרטיס הביקור שלכם נמצא אתכם. יתרה מכך, גם אם הטלפון שלכם באורח פלא לא נמצא אתכם ברגע האמת, ניתן לשלוח את הכרטיס בדיעבד ללא צורך בתיאום פגישה נוספת.

כמו כן, כרטיס ביקור דיגיטאלי מבטיח לכם, שכרטיס הביקור שנתתם לא ילך לאיבוד אצל האדם, לו נתתם אותו ותמיד יישאר זמין בשבילו.

יתרון נוסף, הקשור לזמינות הוא, שבמידה וישנו צורך בשינוי פרט כזה או אחר בכרטיס הביקור, כגון שינוי כתובת או הוספת תחום עיסוק, ניתן לעשות זאת בקלות ובאופן מידי מבלי לוותר על הכרטיסים שכבר הודפסו ומבלי להדפיס כרטיסים חדשים.