הטוויטר של רחל מנדי – המקום ללמוד על עולם הנדלן

תקופה ארוכה שאתם מחפשים בית. אתם זוג צעיר או משפחה עם כמה ילדים. ואתם יודעים שזה הוא האתגר הגדול ביותר בחיים המשותפים שלכם. יחד עם זאת, ברור לכם שהידע אודות פתרונות הנדלן שקיימים כיום בשוק הישראלי הוא מוגבל. ואתם לא מרגישים שיש לכם מספיק ידע בתחום הנדלן. כאן נכנס לתמונה עמוד הטוויטר של רחל מנדי אשר מספק מידי יום ביומו ציוצים עדכניים ששופכים קצת מידע על עולם הנדלן בישראל ויוצרים קהילה של עוקבים שעוזרים אחד לשני להגיע לרכישת בית או נכס להשקעה. אז מה בדיוק אתם יכולים לגלות בעמוד הטוויטר של רחל מנדי? ולמה כדאי לכם כבר היום להתחיל לעקוב אחרי הציוצים? כל הפרטים בכתבה הבאה.

שלושה דברים שאפשר לגלות בתוך הטוויטר של רחל מנדי

עמוד הטוויטר של רחל מנדי יעזור לכם לגלות:

  1. מה הם אזורי הביקוש החמים ביותר בעולם הנדלן של היום. כך שאתם תוכלו לחפש בדיוק את הדירות שמספקות לכם סביבת מחייה ברמה סוציו-אקונומית המתאימה לאיכות החיים של המשפחה שלכם רוצה לחיות בה. 
  2. אילו אנשי מקצוע אתם צריכים להכיר לקראת החתימה על חוזה לרכישת דירה ראשונה? כשאין לכם את כל המידע בהישג יד, יהיה כמעט בלתי אפשרי לקחת החלטות הרות גורל ולהשפיע על עתיד המשפחה. 
  3. מה אתם צריכים לעשות כדי לחתום על חוזה דירה שמשרת את הצרכים של שני הצדדים? נכון שצריך לעבוד עם עורך דין, אבל לאורך הדרך יכולות להיות לא מעט שאלות ואתם תרצו לתת תשובה לכל שאלה.

מי שלא שם – לא קיים!

גם עמוד הפייסבוק של רחל מנדי וגם עמוד הטוויטר של רחל מנדי נותנים ביחד הצצה לעולם מקצועי מרתק שיכול לעזור לכם לרכוש דירה ראשונה או למצוא נכס מושלם להשקעה. ולכן, לצד ערוצים של סרטוני יוטיוב לילדים, כדאי לשמור בדפדפן שלכם גם את הקישור לאתר האינטרנט של רחל מנדי, ולהתחיל לעקוב מידי יום ביומו אחרי עדכונים משמעותיים בתחום הנדלן בישראל.