דיסק און קי

האביזר הזה מלווה רבים מאתנו בחיי היומיום, והוא יעיל במיוחד עבור עובדים, סטודנטים ובכלל – כמעט כל מי שמשתמש במחשב. דיסק און קי הוא, ככל הנראה, ההמצאה היהודית המצליחה ביותר בעולם וכבר לפני 19 שנה הגיעו לעולם המוצרים הראשונים מסוגם. כיום הפריט הזה השתכלל עד מאוד, הפך לפרקטי מחד ומעוצב מאוד מאידך, ומשמש בהצלחה מיליוני אנשים במגוון מדינות.

איך נולדה ההמצאה ששינתה את העולם?

הדיסקים און קי הראשונים שיוצרו, היו בעלי קיבולת זיכרון שנראית היום אפילו מגוחכת – ה"משוכלל" ביותר הכיל 32 מגהבייט של זיכרון. המטרה הייתה לאפשר למשתמשים במחשב ליהנות מזיכרון נוסף ונייד, מעבר ליכולותיו של המחשב, ולנייד אותו בצורה נוחה – ממש כמו מחזיק מפתחות ומכאן הגיע שמו.

כיום דיסק און קי ממוצע מגיע עם קיבולת גדולה הרבה יותר, של כמה עשרות ג'יגה בייטים והוא יכול לאחסן בתוכו מסמכים, שירים, סרטונים ועוד.

למי מומלץ לרכוש את הפריט החשוב הזה

הרבה אנשים שעובדים במשרדים, שמעוניינים "לקחת עבודה הביתה", עושים שימוש רב בדיסקים און קי מכיוון שהם מאפשרים להם להעתיק קבצים חשובים על גבי האביזר, להכניסו למחשב הביתי ולהמשיך לעבוד על הקבצים – ממש כאילו היו במשרד. עם זאת, במקומות עבודה שאבטחת המידע בהם גבוהה, ייתכן ולא יורשה שימוש באביזר זה ולא תתאפשר עבודה בבית בכלל.

בנוסף לאנשים עובדים, דיסק און קי הוא פריט בלתי נפרד מחייו של כל סטודנט כמעט, המבלה שעות על גבי שעות בספריה על מנת להכין עבודות אקדמיות, ומעוניין להמשיך ולהשלים את הכתיבה גם בבית. הפריט הנוח והקל לשימוש, מייצר המשכיות עבודה ומהווה למעשה סוג של "מחסן קטן", למי שאין לו מחשב נייד או שאינו מעוניין לקחת פריט כה יקר למקומות ציבוריים, ומעדיף לעבוד עם המחשבים הנייחים שמצויים לרשותו בסיוע האביזר הזעיר והיעיל הזה.

דיסק און קי – סוגים ומאפיינים

בחנויות ניתן למצוא דיסקים און קי במגוון סוגים, כאשר המדד העיקרי לבחירה הוא הצורך שלכם בגודל זיכרון מסוים – בהתאם לשימוש הייעודי בפריט. מעבר לכך, הנראות שלו חשובה מאוד עבור אנשים מסוימים, והבחירה יכולה להיעשות גם בהתאם לעיצוב.