אחסון אתרים – למה מומלץ להשקיע באחסון האתר שלנו?

בניית אתר אינטרנט דומה לבנייה של בית. כאשר אנחנו בונים בית אנחנו צריכים לשים לב לא רק לבנייה של הבית עצמו אלא גם לבנייה של התשתיות שיש בו. אם בבנייה של הבית שלנו נשקיע בבנייה של תשתיות החשמל והמים וברכישת הקרקע – הרי שבבנייה של אתר אינטרנט חשוב לשים לב לאחסון של האתר. אחסון אתרים יכול להשפיע רבות על אופן השימוש באתר שלנו. אם אנחנו לא רוצים שהאתר יהיה פרוץ לפריצות של האקרים ושמהירות הגלישה בו תהיה נוחה כדאי לנו לבחור לאחסן אותו בשרתים חזקים, איכותיים ומאובטחים.

אחסון אתרים – יתרונות של אחסון אתרי וורדפרס בשרתים מקומיים

אחסון אתרים בשרתים מקומיים יכולה להיות בעלת יתרונות רבים לאתרי וורדפרס. כאשר אנחנו רוצים לקדם את אתר הוורדפרס שלנו חשוב לבחור לאחסן אותו בשרת אמין. כאשר אנחנו מאחסנים את האתר שלנו בשרת מקומי אנחנו יכולים ליהנות משירותי תמיכה נוחים מאוד. כך כאשר יש לנו בעיה עם האחסון של האתר או כאשר האתר נופל לנו אנחנו יכולים לקבל שירות ותמיכה בכל שעה ובעברית. הרבה יותר נוח לקבל שירות לקוחות בעברית מאשר לקבל שירות לקוחות באנגלית. אם יש לנו אתר וורדפרס אחד או הרבה אתרים שונים כדאי לנו לבחור לאחסן אותם בשרת מקומי. ישנם חברות אחסון שמספקות גם חבילות אחסון שונות לבעלי אתרים כך שכמה שמאחסנים בשרתים שלהם יותר אתרים המחיר פר אתר הוא זול יותר.

אחסון אתרים – האם כדאי לאחסן אתרי וורדפרס בשרתים בינלאומיים?

אחסון אתרים יכול לכלול גם אחסון של אתרי וורדפרס בשרתים בינלאומיים. אחסון האתר שלנו צריך להיות אחסון שיתמוך בכל קבצי המידע שיש באתר שלנו. כאשר אנחנו מקדמים את האתר, בונים אותו או מבצעים בו עבודות שדרוג. עלינו לבחור לאחסן את האתר שלנו בשרת חזק שיש לו יכולת לתמוך באתרים גדולים מאוד. הבחירה האם לאחסן את האתר שלנו בשרת מקומי בארץ או בשרת בינלאומי בחוץ לארץ היא בחירה מורכבת שקשורה להרבה מאוד גורמים שונים ויש לקחת אותה לאחר מחשבה.