איפה כדאי לרכוש מחשב נייד של אפל?

ישראלים ידועים כצרכנים נלהבים של מחשבים שיש בהם את החידושים הכי מתוחכמים ומעודכנים, כמו גם מחשבים שיש להם סקס אפיל והם נחשבים יוקרתיים ובעלי מוניטין כאלה. בגלל זה מחשבים ניידים של אפל הם מחשבים מבוקשים בישראל ויש להם שם טוב של מחשבים אמינים, אם כי יקרים מאוד. כאשר משקיעים במחשב נייד שיש לו ביקוש ושם טוב של ביצועים מעולים, עדיף לקנות אותם במקומות היחידים שיכולים להבטיח גם מחשב מקורי ולא מזויף וגם אחריות ואמינות. משווק מורשה של אפל הוא אמנם אינו היחיד שיכול למכור לכם מחשב נייד של אפל, אבל ברור למה הוא עדיף.

הייחודיות של מחשבי אפל

חברת אפל מוציאה מדי פעם עדכונים למחשבים שלה, דגמים חדשים לגמרי והמצאות חדשות בכל מכשיר ובכל גאדג'ט. לא תמצאו אותם במקומות שאינן ממשווקים מורשים של אפל, ולא תוכלו לעדכן לפעמים כאשר אתם משתמשים במחשבים שאינם מקוריים עם התוכנות הקנויות של אפל. זוהי סיבה נוספת לקנות מחשב נייד רק אצל מי שגם תוכלו לקבל ממנו את האחריות המקצועית לכל החלפים שתצטרכו במקרה של תקלות. אמנם, מחשבים של אפל בכלל ומחשבים ניידים בפרט ידועים כמחשבים שמתקלקלים לעתים רחוקות, אבל גם כאשר זה קורה, בגלל המבנה המיוחד שלהם, החומרה והתוכנות שלהם, הם נזקקים לאחריות של המשווק לכל החלקים שלהם.

מעבדות תיקון מורשות

אם תקחו מחשב נייד של אפל למעבדה שאינה מורשית לתקן אותו תהיה לכם בעיה נוספת. רק משווקים מורשים של אפל מציעים לכם את המעבדות הנכונות והמוסמכות לתקן כל מה שנחוץ תיקון כאשר אתם קונים מחשבים מתוצרת אפל כשהם מקוריים. המחירים שלהם יקרים יותר בדיוק בגלל זה. המבצעים שמציע משווק מורשה של אפל מקביל בדרך כלל לתקופת הביקוש שיכולה להיות עם החזרה ללימודים או לקראת סוף השנה כאשר רוצים לנצל תקציב של עסק כדי להתחדש במלאי המחשבים שמשמשים את העסק. החנות הרשמית של אפל בדרך כלל לא עושה מבצעים אבל כאשר היא מציעה כדאי לעקוב אחריה כדי לנצל זאת בזמן.

מחשבים איכותיים

מחשבי מק נחשבים למחשבי פרימיום מכל הבחינות, ולכן לא מקילים ראש בקנייה שלהם. השיטה המיוחדת של אפל מחייבת לקנות אותם אצל אנשי מקצוע שמכירים אותם ויכולים ללוות אתכם גם לאחר מכן, גם בהדרכה וגם בתיקונים ושאר העדכונים של מחשבי מק. בישראל יש נציגות רשמית של אפל שמוכרת את המחשבים של אפל ולכן כדאי ומומלץ לקנות אותם רק שם, כדי לקבל גם את האחריות לכל חלקי המחשב. השדרוגים של מחשבי אפל תכופים והדבר המעצבן ביותר שיכול לקוח אפל מושבע לגלות הוא שאינו קונה את הדגם הכי משודרג שהוא יכול לקנות ובכך להחמיץ את החדשים ביותר. מחשב אפל מיושן הוא מחשב לא מעודכן ולכן גם יש לו סיכוי רב יותר שיהיה עם הפגמים שתוקנו בדגמים חדשים יותר, וזהו שיקול חשוב ביורת לכל קונה.